مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 16:102021-10-22ورزشي

گازرسانی و بهسازی محورهای مواصلاتی؛ خواسته مردم طرود


رییس شورای اسلامی روستای طرود گفت: گازرسانی به این روستا، بهسازی محورهای مواصلاتی، تأمین امکانات ورزشی و تفریحی و رفع کمبود نهاده های دامی از مهم ترین انتظارات مردم طرود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، هوشنگ عامری عصر امروز در دیدار سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با اهالی روستای طرود شهرستان شاهرود که در مسجد جامع این روستا انجام شد، اظهار کرد: از انتصاب سیدمحمدرضا هاشمی، به عنوان استاندار سمنان، بسیار خوشحالیم و از حجت الاسلام والمسلمین رییسی و دولت به خاطر این انتصاب سپاسگزاریم.

وی افزود: هاشمی حتی پس از عزیمت از شاهرود و در زمان تصدی مسؤولیت های مختلف در استان های قم و خراسان، هیچ گاه ارتباط خود را با مردم طرود قطع نکرد و همواره احوالپرس مردم این دهستان بود.

رییس شورای اسلامی روستای طرود ادامه داد: در گذشته، روستای طرود با مشکلات اساسی همچون کمبود پزشک و امکانات درمانی مواجه بود که در زمان تصدی هاشمی به عنوان فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، این مشکل رفع شد.

عامری اضافه کرد: گازرسانی به روستای طرود، بهسازی محورهای مواصلاتی، تأمین امکانات ورزشی و تفریحی و رفع کمبود نهاده های دامی از مهم ترین انتظارات مردم طرود از مسؤولان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی و بهسازی محورهای مواصلاتی؛ خواسته مردم طرود

گازرسانی و بهسازی محورهای مواصلاتی؛ خواسته مردم طرود