مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 15:552021-10-22ورزشي

گیتی پسند به معنای واقعی یک تیم است/ به بازیکنان جوان اهمیت می دهیم


یکی از دلایلی که تیم خوبی هستیم به این خاطر است که به معنای واقعی یک تیم هستیم، همه تلاش می کنند و فداکارانه بازی می کنند و نتیجه آن را می بینیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد کشاورز پس از بازی با تیم فردوس قم در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی خیلی می بینیم؛ یک تیم فداکار و پرتلاش داریم و هر بازیکن که وارد زمین می شود، نهایت تلاشش را برای تیم انجام می دهد.

وی در خصوص بازی های آینده این تیم بیان داشت: هفته به هفته کار را پیش می بریم و الان تمام تمرکزمان روی بازی با راگا است، امید است آن بازی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم، هر هفته فقط راجب تیمی که بازی داریم صحبت و کار می کنیم، الان به غیر از راگا به تیم دیگری فکر نمی کنیم.

کشاورز درخصوص برگشت به بازی و شرایط تیم در نیمه دوم عنوان داشت: نیمه اول خیلی خوب بازی نکردیم اما با صحبت هایی که انجام شد و با وجود بازیکنان با تجربه گیتی پسند، رفته رفته بازی را در دست گرفتیم و خوشبختانه توانستیم با نتیجه مناسب بازی را به پایان برسانیم، گیتی پسند در نیمه دوم عملکرد فوق العاده خوب داشت.

سرمربی تیم گیتی پسند با بیان این که فلسفه ما این است که به بازیکنان جوان در گیتی پسند بها می دهیم، گفت: امروز سجاد موسوی از تیم امید بازی کرد و موفق به گلزنی هم شد؛ تا زمانی که من هستم به بازیکنان جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیتی پسند به معنای واقعی یک تیم است/ به بازیکنان جوان اهمیت می دهیم

گیتی پسند به معنای واقعی یک تیم است/ به بازیکنان جوان اهمیت می دهیم