مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 15:452021-10-22سياسي

اگر حاکمان دست نشانده اجازه دهند وحدت جامعه اسلامی محقق می شود


اگر برخی حاکمان دست نشانده اجازه بدهند وحدت جامعه اسلامی محقق می شود چرا که  امروز مشکل از ناحیه برخی دولت هاست وگرنه ملت ها با هم در ارتباط هستند.

- ایسنا/البرز امام جمعه کرج گفت: اگر برخی حاکمان دست نشانده اجازه بدهند وحدت جامعه اسلامی محقق می شود چرا که  امروز مشکل از ناحیه برخی دولت هاست وگرنه ملت ها با هم در ارتباط هستند.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، 30 مهرماه درخطبه های نماز جمعه این هفته کرج اظهار کرد: امروز دشمنان با ترفندهای مختلف به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ضرورت دارد تا سیره و رفتار پیغمبر(ص) بررسی و دستورالعمل ها دراین زمینه اجرایی، بازخوانی و عمل شود؛ این همان مسیری است که امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب همواره برآن تاکید کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز اضافه کرد: اگر برخی حاکمان دست نشانده اجازه بدهند این امر محقق می شود چرا که امروز مشکل از ناحیه برخی دولت هاست وگرنه ملت ها با هم در ارتباط هستند.

حسینی همدانی با اشاره به برخی از ویژگی های پیامبر اکرم(ص) از جمله ممانعت از پایمال شدن حق دیگران، گفت: برخی از مسلمانان این سیره فاصله گرفته اند و باید در این زمینه اقدامات بیشتری داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر حاکمان دست نشانده اجازه دهند وحدت جامعه اسلامی محقق می شود

اگر حاکمان دست نشانده اجازه دهند وحدت جامعه اسلامی محقق می شود