مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 15:202021-10-22ورزشي

حضور جوانان در تیم اصلی لازم است/ مستحق برد بودیم


تا وقتی من در این تیم هستم جوانان فرصت بازی را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کشاورز بعد از پیروزی قاطع مقابل فردوس قم اظهار داشت: در مجموع بازی خیلی خوبی بود اما نیمه اول نتوانستیم آنطور که باید و شاید عملکرد خوب خود را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: در نیمه اول تیم دچار یک بر هم ریختگی تاکتیکی بود و در این نیمه از تیم خود راضی نبودم، اما توانستیم با تعویض ها و صحبت هایی که بین دو نیمه داشتیم روند بازی را به سود خود تغییر دهیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند ادامه داد: در نیمه دوم موفق شدیم با گل های زیاد آنچه باید را نشان دهیم و به پیروزی خوبی مقابل تیم فردوس قم برسیم، آنها نیز خیلی خوب بازی کردند اما این پیروزی حق ما بود.

نگاهم به جوانان مثبت است وی در خصوص استفاده از جوانان در تیم فوتسال گیتی پسند خاطرنشان کرد: من از روزی که آمدم نگاهم به جوانان مثبت بوده و تلاش کرده ام از آنها در تیم اصلی استفاده کنم.

کشاورز اضافه کرد: امروز شاهد بود سید سجاد موسوی از تیم جوانان در نیمه دوم بازی کرد و گل نیز زد، همچنین مهدی مهدی خانی موفق شد با عملکرد خوب خود دو گل بزند.

وی تاکید کرد: تا وقتی من در گیتی پسند فعالیت می کنم از این جوانان استفاده می کنم و این عادت که از روز اول فعالیتم داشتم را هرگز ترک نخواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور جوانان در تیم اصلی لازم است/ مستحق برد بودیم

حضور جوانان در تیم اصلی لازم است/ مستحق برد بودیم