مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 14:552021-10-22ورزشي

برگزاری جشنواره بزرگ ورزشی در سیرجان


به مناسبت هفته تربیت بدنی، جشنواره بزرگ ورزشی در شهرستان سیرجان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، به مناسبت هفته تربیت بدنی، جشنواره بزرگ ورزشی شهرستان سیرجان به همت اداره ورزش و جوانان در محل پارک مسافر برگزار شد که یک روز شاد و مفرح را برای همشهریان سیرجانی رقم زد.

در این مراسم که جمعی از مسئولان و ورزشکاران سیرجانی حضور داشتند، با برگزاری برنامه های ورزشی و سرگرمی روحیه شادی و نشاط در بین مردم ایجاد کردند.

همچنین در حاشیه این جشنواره دیدار دوستانه ای بین تیم فوتبال هیات فوتبال و تیم اهالی رسانه برگزار شد که با نتیجه مساوی به پایان رسید، در این مسابقه حضور قاسم شهبا سرمربی تیم فوتبال آرمان گهر و حیدر افسری سرپرست تیم فوتبال گل گهر و رسول بلوردی ریئس هیات فوتبال سیرجان نیز حضور داشتند.

ناصر گل محمدی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان در این مراسم گفت: این جشواره به همت اداره ورزش و جوانان برگزار شده است تا مردم بتوانند در ساعاتی از روز، شادی و نشاط داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه مدت بیش از یکسال و نیم هست که در شرایط برگزار کردیم که با استقبال خوب مردم روبه رو شد و جمعیت کثیری از مردم در این همایش صبحگاهی شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره بزرگ ورزشی در سیرجان

برگزاری جشنواره بزرگ ورزشی در سیرجان