مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 14:452021-10-22سياسي

امام حمعه ممسنی: عمل به سیره نبوی، راه و رمز پیروزی است


امام جمعه شهرستان ممسنی برخورداری از اخلاق نبوی و عمل به دستورات پیامبر و گزینش سبک زندگی پیامبران را راه و رمز خوشبختی جوامع مسلمان برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی، حجت الاسلام و المسلمین حسین شاکری فر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نورآباد که در مسجد امام سجاد (علیه السلام) این شهر برگزار شد، با تبریک و همراهی دولت، مشکلاتی مانند سد پارسیان، پتروشیمی، کارخانه قند و جاده های مواصلاتی شهرستان هر چه زودتر مرتفع شود.

او با اشاره به شهادت مظلومانه آیت الله حاج مصطفی خمینی در سال 56 گفت: شهادت فرزند امام داغ بزرگی بر دل مبارزان بود باعث دمیده شدن روح تازه ای در نهضت شد و یکی از مهمترین انگیزه های تلاش و مقاومت ملت برای پیروزی انقلاب اسلامی قلمداد می شود.

یادآوری چهارم آبان ماه و سالروز فریاد الهی امام خمینی در مخالفت با لایحه استعماری کاپیتولاسیون و اشاره به تبعیت بی چون و چرای 39 کشور از آمریکا در دنیای متمدن امروزی و وجود 124 پایگاه نظامی در کشور پیشرفته ای مانند ژاپن و نجات ملت از این ذلت توسط امام خمینی (ره) از دیگر موضوعاتی بود که در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ممسنی بیان شد.

انتهای پیام/د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام حمعه ممسنی: عمل به سیره نبوی، راه و رمز پیروزی است

امام حمعه ممسنی: عمل به سیره نبوی، راه و رمز پیروزی است