مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 14:052021-10-22سياسي

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: ادعای افزایش 10 درصدی حقوق نادرست است


در شرایط کنونی قانون مدیریت خدمات کشوری تنها برای معلمان و شماری از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی باقی مانده است و سایر دستگاه ‎ها سیستم حقوق خاص خود دارند که در نتیجه این وضعیت هرچه بودجه تزریق می شود نارضایتی پایان نمی پذیرد.

- رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: ادعای افزایش 10 درصدی حقوق نادرست است در شرایط کنونی قانون مدیریت خدمات کشوری تنها برای معلمان و شماری از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی باقی مانده است و سایر دستگاه ‎ها سیستم حقوق خاص خود دارند که در نتیجه این وضعیت هرچه بودجه تزریق می شود نارضایتی پایان نمی پذیرد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با رد کردن افزایش 10 درصدی حقوق و دستمزدها که از سوی مسعود میر کاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه مطرح شده گفت: در حال حاضر هر گونه اظهار نظر در این خصوص غیرکارشناسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت دیده بان ایران؛ حمیدرضا حاجی بابایی صبح روز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نظام حقوق و دستمزد کشور از ریل عدالت و عقلانیت خارج شده است، اظهار کرد: چند روز پیش سید مسعود میرکاظمی (رییس سازمان برنامه و بودجه) از افزایش 10 درصدی حقوق و دستمزدها گفتند، اما حقیقت این است که از الان هر گونه اظهار نظر در خصوص میزان افزایش دستمزدها غیرکارشناسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: ادعای افزایش 10 درصدی حقوق نادرست است

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: ادعای افزایش 10 درصدی حقوق نادرست است