مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 13:452021-10-22سياسي

اخوت و برادری؛ رمز پایداری امت اسلامی


امام جمعه لارستان ضمن تاکید بر همدلی و اخوت میان مسلمانان گفت: شایسته است، مذاکرات ایران و عربستان به امنیت شیعیان عربستان منتهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته گرفتار است، هزینه نظامی زیادی را متحمل است و از طرفی برای جلب نظر دیگران باج های زیادی می پردازد، تصریح کرد: جنگ یمن که قرار بود چند ماهه به اتمام برسد، 8 سال به طول انجامیده و روز به روز به جهت مقاومت مردم یمن ورق به گونه دیگری برگشته و امروز موجودیت این رژیم در خطر است.

این استاد حوزه و دانشگاه، علت رضایت عربستان برای ورود به پای میز مذاکره را نجات از باتلاق یمن دانست و تأکید کرد: رویکرد عربستان می بایست متفاوت با قبل از مذاکرات باشد که یکی از این موارد تغییر رفتار حکومت عربستان با شیعیان ساکن در خاک این کشور است.

وی با بیان اینکه در این ایام مذاکرات به حکم حاکم شرع آنها یک جوان شیعه به جرم خواندن نوحه گردن زده شده و 8 جوان دیگر نیز در انتظار تصمیمات این چنینی هستند، خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد مذاکراتی شود، با توجه به آنکه ایران به عنوان پایتخت شیعیان شناخته می شود باید برای شیعیان گشایشی ایجاد شود و از برخورد با شیعیان عربستان دست بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخوت و برادری؛ رمز پایداری امت اسلامی

اخوت و برادری؛ رمز پایداری امت اسلامی