مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 13:302021-10-22اجتماعي

احتمال وقوع یخبندان در 5 شهرستان خراسان جنوبی وجود دارد


بنابر پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی با ادامه روند کاهشی دمای هوا در این استان تا صبح فردا (شنبه) احتمال وقوع یخبندان در شهرستان های سربیشه، - ایسنا/خراسان جنوبی بنابر پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی با ادامه روند کاهشی دمای هوا در این استان تا صبح فردا (شنبه) احتمال وقوع یخبندان در شهرستان های سربیشه، قاینات، درمیان، بیرجند و زیرکوه وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی طی اطلاعیه ای گفت: صبح امروز در سربیشه حداقل دمای هوا به صفر درجه رسید و برای 24 ساعت آینده روند کاهشی دمای هوا در استان ادامه دارد که یخبندان شبانه هم دور از انتظار نیست.

بر این اساس صبح فردا (شنبه) با فراگیر شدن سرما و یخبندان در برخی نواحی شمال شرق و مرکز استان و کاهش دمای هوا به صفر و زیر صفر درجه سلسیوس احتمال وقوع یخبندان وجود دارد لذا فعالان بخش کشاورزی باید تدابیر لازم را برای کاهش خسارت ناشی از سرما تا اوایل هفته آینده در نظر داشته باشند.

با توجه به داده های هواشناسی دمای هوا امروز در سربیشه نسبت به روز گذشته 10 درجه و در بیرجند نیز 12 درجه سلسیوس کاهش داشته و پیش بینی شده است که برای سربیشه طی هفته پیش رو کمینه دمای هوا صفر درجه و حتی کمتر از آن باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع یخبندان در 5 شهرستان خراسان جنوبی وجود دارد

احتمال وقوع یخبندان در 5 شهرستان خراسان جنوبی وجود دارد