مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 13:102021-10-22ورزشي

ایجاد زیرساخت های ورزشی در فیروزه سرعت گرفته است


ایجاد زیرساخت های ورزشی در فیروزه تا سال های اخیر مورد توجه قرار نگرفته بود اما طی 2 سال گذشته و با توجه به استعدادهای ورزشی خوبی که در شهرستان وجود دارد، - ایسنا/خراسان رضوی فرماندار فیروزه گفت: ایجاد زیرساخت های ورزشی در فیروزه تا سال های اخیر مورد توجه قرار نگرفته بود اما طی 2 سال گذشته و با توجه به استعدادهای ورزشی خوبی که در شهرستان وجود دارد، ایجاد زیرساخت ها سرعت گرفته است.

ابوالفضل حکیم پور در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: شهرستان فیروزه به لحاظ ورزشی و در رشته هایی از جمله دوومیدانی، تیراندازی، والیبال، فوتبال و به خصوص کشتی دارای گنجینه ای از استعدادهای خوب است که آینده بسیار خوبی دارند.

حکیم پور اظهار کرد: در زمینه ایجاد زیرساخت ها تا سال های اخیر توجه ویژه ای به این بخش نشده بود اما از 2 سال گذشته تمام سعی و تلاشمان را به کار بردیم که زیرساخت های ورزشی لازم را در شهرستان فراهم کنیم.

شهرستان فیروزه تا چند ماه پیش فاقد زمین ورزشی و چمن فوتبال بود اما طی 2 هفته گذشته اولین زمین چمن مصنوعی شهرستان را افتتاح کردیم و علاوه بر مرکز شهرستان، ایجاد چمن مصنوعی در سه روستای شهرستان نیز در حال انجام است و به زودی نصب چمن آن نیز انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زیرساخت های ورزشی در فیروزه سرعت گرفته است

ایجاد زیرساخت های ورزشی در فیروزه سرعت گرفته است