مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 13:002021-10-22سياسي

شایسته سالاری در انتصابات حاکم باشد


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه شایسته سالاری در انتصابات حاکم باشد، گفت: دولت از ظرفیت نیروهای توانمند بومی در مناصب مدیریتی بهره بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام افزود: وحدت یک وظیفه الهی است که در برابر آن موظف هستیم عمل کنیم، موجب برادری و دلدادگی می شود، وقتی در سایه دین همانند دوران انقلاب و دفاع مقدس در کنار هم قرار بگیریم، بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی ما و خون دل هایی که وجود دارد در پرتو وحدت، حل شدنی است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: یکی از نیازهای ضروری همه انسان ها و جوامع وحدت بوده چراکه موجب برادری در سایه دین مبین اسلام خواهد شد.

کریمی تبار مردم انتظار دارند مسوولان مربوطه در انتصابات شایسته سالاری را مد نظر قرار دهند، تاکید کرد: نیروهای بومی ظرفیت ها، مشکلات و آسیب های همان منطقه را می شناسند و باید با انتخاب و بکارگیری این نیروها فرصت برای پیشرفت فراهم شود.

امام جمعه ایلام در ادامه با اشاره به اینکه ایلام استانی محروم است و برای محرومیت زدایی باید بخش سرمایه گذاری به کار گرفت، بیان کرد: بالاترین سرمایه برای محرومیت زدایی نیروی انسانی توانمند و شایسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایسته سالاری در انتصابات حاکم باشد

شایسته سالاری در انتصابات حاکم باشد