مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-22سياسي

کنترل قیمت ها و جلوگیری از تورم مهمترین خواسته مردم از دولت است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کنترل قیمت ها و جلوگیری از تورم مهمترین خواسته مردم از دولت سیزدهم است که باید به این امر توجه ویژه ای شود.

- آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه تحول فکری و اخلاقی جامعه بر پایه فرهنگ اهل بیت (ع) و قرآن آرمان اصلی انقلاب اسلامی است؛ اظهار کرد: آحاد جامعه به خصوص روحانیت نسبت مرزهای اعتقادی، اخلاقی، فکری مسئول هستند و هرگونه غفلت و سهل انگاری در این مسیر آثار تلخی به دنبال دارد و گناهی نابخشودنی است.

وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی همواره به دنبال توطئه پراکنی علیه آرمان های نظام و انقلاب اسلامی هستند و همه وظیفه دارند در سنگر صیانت از ارزش ها و آرمان ها نقش آفرینی کنند.

خطیب نماز جمعه با اشاره به اهمیت هفته وحدت، تصریح کرد: هفته وحدت فرصتی برای تقویت عهد و پیمان با پیامبر (ص) و امام صادق (ع) محسوب می شود و نقش اساتید حوزه و دانشگاه در تحقق این مهم سنگین و ارزشمند است.

دری نجف آبادی گفت: قرآن و سنت نبوی از سرمایه های اصلی مسلمانان و اساس تمدن اسلامی است و همه مذاهب اسلامی باید از این گنجینه غنی به بهترین وجه استفاده کنند و وحدت با پیروی از سیره نبوی و تمسک به حبل الله محقق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل قیمت ها و جلوگیری از تورم مهمترین خواسته مردم از دولت است

کنترل قیمت ها و جلوگیری از تورم مهمترین خواسته مردم از دولت است