مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-22سياسي

حضور قضات در زندان های کشور در کاهش جمعیت کیفری مؤثر است


رییس سازمان زندان های کشور با اشاره به نقش تأثیرگذار تعامل میان زندان با مراجع قضایی گفت: به طور یقین حضور مؤثر، فعال و فزاینده قضات در زندان ها عاملی مؤثر در کاهش جمعیت کیفری و مددجویان ساکن در این مراکز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس سازمان زندان ها به منظور سرکشی از  زندان های مستقر در شهرستان های گیلان به این استان سفر کرد.

محمدمهدی حاج محمدی با حضور در زندان انزلی در حاشیه دیدار با مسؤولان این زندان با بیان اینکه باید حقوق زندانیان و مددجویان حاضر در این محل رعایت شود، اظهار کرد: در این دیدار برخی از مددجویان نکاتی را بیان کرده و از مشکلات خود گفتند لذا باید تمامی این معضلات برطرف شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به حضور مؤثر قضات در زندان های کشور گفت: به طور یقین حضور مؤثر، فعال و فزاینده قضات در زندان ها عاملی مؤثر در کاهش جمعیت کیفری و مددجویان ساکن در این مراکز است.

رییس سازمان زندان های کشور با اشاره به نقش تأثیرگذار تعامل میان زندان با مراجع قضایی بیان کرد: باید با اتخاذ تصمیماتی تعامل میان زندان با مراجع قضایی و قضات بیش از بیش افزایش پیدا کند تا از این طریق اصلاح مجرمان با انجام برنامه های فرهنگی و ارتقای برنامه های اشتغال زایی، جدی تر دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور قضات در زندان های کشور در کاهش جمعیت کیفری مؤثر است

حضور قضات در زندان های کشور در کاهش جمعیت کیفری مؤثر است