مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 12:202021-10-22سياسي

محاکمه مسببان وضعیت موجود کشور مطالبه مردم از دستگاه قضا است


امام جمعه با اشاره به اینکه برخورد با مدیران متخلف امید تازه ای در جامعه ایجاد کرده است، گفت: محاکمه مسببان وضعیت موجود کشور مطالبه مردم از دستگاه قضا است.

- ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به معرفی استاندار جدید برای گیلان، اظهار کرد: انتخاب استاندار بومی یکی از مطالبات مردم استان از هیئت دولت بود.

وی به مشکلات فراوان استان گیلان در حوزه ها و بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: برطرف کردن مشکلات از مطالبات بحق مردم استان از استاندار جدید است که انتظار داریم در این مسیر حرکت شود.

امام جمعه رشت همچنین به موضوع برجام و رفع همه تحریم ها اشاره و با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب دولت وظیفه رفع تحریم ها را بر عهده دارد، گفت: دولت سیزدهم باید به صورت جدی در زمینه رفع تحریم ها گام بردارد.

وی با بیان اینکه نباید در این زمینه دولت به کشورهای سلطه طلب جهان اعتماد کند، تصریح کرد: برای پیشرفت و توسعه کشور و رفع مشکلات باید به توانمندی داخلی و نیروهای جوان تکیه کرد.

آیت الله فلاحتی همچنین به موضوع وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی اشاره کرد و افزود: دولت جدید باید در این مورد نیز اقدام اساسی انجام دهد و در سال های اخیر رهبر معظم انقلاب بارهای در این زمینه به دولت ها تذکر داده که متأسفانه تاکنون محقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه مسببان وضعیت موجود کشور مطالبه مردم از دستگاه قضا است

محاکمه مسببان وضعیت موجود کشور مطالبه مردم از دستگاه قضا است