مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-22اجتماعي

هجوم داغدیده ها و دردسر ترافیک در بهشت سکینه


رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: در سال جاری 12 هزار البرز را از دست دادیم و اکنون با رفع محدودیت های کرونایی در روزهای آخر هفته در آرامستان بهشت سکینه با ازدحام بالای جمعیت مواجه هستیم.

- حمیدرضا عسگری، رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص ازدحام روزهای پایانی هفته در آرامستان های کرج، گفت: پس از جنگ تحمیلی، به لحاظ تعداد فوتی در 20 ماه گذشته با بحران شدیدی در سطح کشور و به تبع آن استان البرز روبرو شدیم و  و بر اثر کرونا تعداد بسیاری از هموطنانمان را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه  از ابتدای سال جاری تا کنون در استان البرز 12 هزار نفر فوت کرده اند، افزود: در زمان محدودیت کرونایی با وجود تعدادبالای فوتی ها از تردد شهروندان به آرامستان جلوگیری به عمل می آمد اما با خارج شدن استان از  وضعیت قرمز کرونایی و رفع محدودیت ها، مردم به ویژه در ایام پایانی هفته و مناسبت ها، برای زیارت اهل قبور به آرامستان ها مراجعه می کنند که این امر موجب ازدحام در آرامستان ها بهشت سکینه می شود.

این مقام مسؤول ضمن درخواست از شهروندان برای اینکه زیارت اهل قبور را به ایام آخر هفته موکول نکنند و در روزهای میانی هفته به آرامستان بهشت سکینه مراجعه کنند، یادآور شد: در صورت استمرار ازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم داغدیده ها و دردسر ترافیک در بهشت سکینه

هجوم داغدیده ها و دردسر ترافیک در بهشت سکینه