مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-22اقتصادي

مجتمع فرهنگی ورزشی خورشید خمین افتتاح شد


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمین گفت: مجتمع ورزشی فرهنگی خورشید خمین در سال 96 اغاز شده و بالغ بر 20 میلیارد تومان برای تکمیل آن هزینه شده است.

- ایسنا/مرکزی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمین گفت: مجتمع ورزشی فرهنگی خورشید خمین در سال 96 اغاز شده و بالغ بر 20 میلیارد تومان برای تکمیل آن هزینه شده است.

امجدی روز جمعه 30 مهر در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی و ورزشی خورشید خمین با حضور وزیر ورزش و جوانان افزود: مجموع مبلغ هزینه شده 8 و دو دهم میلیارد تسهیلات بانکی بوده که در شرایط کرونا و تعطیلی ها پرداخت این وام ها معوق شده این در حالیست که مقرر شده بود تسهیلات اعتبار خزانه حوزه وزارت ورزش به این پروژه تعلق گیرد که متاسفانه در واپسین لحظات این تسهیلات تعلق نگرفت.

وی افزود: آنچه که میتواند مشکلات سرمایه گذاران این پروژه ها را حل کند نگاه ویژه وزیر است که تسهیلات و اعتبارات لازم را به این مهم اختصاص دهد.

امجدی بیان کرد: ورزش خمین ظرفیت های بالایی در دهه های مختلف دارد و قهرمانانی از این شهرستان برخاسته اند،شهرستان نیازمند توجه ویژه است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمین تصریح کرد: ایجاد یک زمین چمن مصنوعی یکی از نیازهای این شهرستان است همچنین راه اندازی یک سالن ورزشی غیرتوپی نیز امکان استقاده از ظرفیت های ورزشی این شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع فرهنگی ورزشی خورشید خمین افتتاح شد

مجتمع فرهنگی ورزشی خورشید خمین افتتاح شد