مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:402021-10-22سياسي

تقویت داعش در منطقه فتنه امریکایی است


امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه تقویت داعش در افغانستان فتنه امریکایی است، گفت: این فتنه ناامنی گسترده در داخل افغانستان و خطرات امنیتی گسترده برای منطقه خواهد داشت.

- حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه محمودآباد نمونه با اشاره به جنایت داعش در کشتار مردم بی گناه و شیعیان افغانستان اظهار کرد: مسئولان فعلی افغانستان مسئول اصلی حفاظت از جان مردم مظلوم این کشور هستند و باید با عاملان این جنایت برخورد قاطع داشته باشند.

وی اضافه کرد: آمریکایی ها به این تحلیل رسیده اند که تنها گروهی که هم برای طالبان و هم برای سایر بازیگران همچون ایران به صورت تهدید می تواند وجود داشته باشد و درعین حال می تواند سیاست های این کشور شکست خورده در افغانستان را پیش ببرد، داعش است امام جمعه محمودآباد افزود: آمریکا به همین منظور تمام توان خود را بر احیا و حمایت از داعش در افغانستان قرار داده است تا از یک سو ناامنی گسترده در افغانستان در جهت راهبرد مشغول سازی پیاده شود و از سوی دیگر با توجه به ناامنی به وجود آمده و خطر داعش، زمینه اقدامات نظامی محدود و مداخله در امور افغانستان را فراهم و توجیه کند.

وی بیان کرد: این فتنه آمریکا تهدیدی است که اگر در نطفه خفه نشود، زمینه ساز ناامنی گسترده در داخل افغانستان شده و خطرات امنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت داعش در منطقه فتنه امریکایی است

تقویت داعش در منطقه فتنه امریکایی است