مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:402021-10-22سياسي

زیرساخت اتاق فکر مدیران دانشگاه ها و حوزه باشد


امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه دانشگاه ها و حوزه های علمیه به عنوان دو بال توانمند ارتقا و صعود جامعه باید مورد توجه قرار بگیرند، تاکید کرد: - ایسنا/فارس امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه دانشگاه ها و حوزه های علمیه به عنوان دو بال توانمند ارتقا و صعود جامعه باید مورد توجه قرار بگیرند، تاکید کرد: مدیران ارشد باید زیرساخت همه اتاق های فکر خود را این دو مرکز قرار دهند.

حجت الاسلام محمودی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به سفرهای استانی سفر ریاست جمهوری و سفر هیئت دولت به فارس گفت: یکی از مهم ترین دستاوردهای این سفرها اشنایی به فرصت ها و ظرفیت ها، چالش ها و تهدیدها و آسیب های فارس است.

همچنین ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم در سیاست سازی و سیاست گذاری بسیار مهم است.

او با بیان اینکه مهم تر از ارتباط با مردم موضوع پیگیری تصمیمات سفر توسط مدیران ارشد استان است، گفت: مردم باید شاهد نتایج و تاثیرات مثبت این سفر باشند.

امام جمعه موقت شیراز افزود: استفاده از ظرفیت نرم افزاری و مشورت با مراکز علمی از جمله دانشگاه ها و حوزه های علمیه می تواند نقش بسیار موثر و تعیین کننده ای در تصمیم سازی ها مدیران ارشد استان باشد که متاسفانه در چند سال اخیر این فرصت در استان به صورت بهینه استفاده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت اتاق فکر مدیران دانشگاه ها و حوزه باشد

زیرساخت اتاق فکر مدیران دانشگاه ها و حوزه باشد