مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-22سياسي

حاج محمدی: هدف ما کاهش جمعیت کیفری زندان هاست


رییس سازمان زندان ها در بازدید از زندان بندر انزلی گفت: تعامل دوسویه زندان با مراجع قضایی و قضات، باید بیش از گذشته افزایش یابد تا فرآیند اصلاح مجرمان با انجام برنامه های فرهنگی و ارتقای برنامه های اشتغال زایی جدی تر دنبال شود.

- رییس سازمان زندان ها در بازدید از زندان بندر انزلی گفت: تعامل دوسویه زندان با مراجع قضایی و قضات، باید بیش از گذشته افزایش یابد تا فرآیند اصلاح مجرمان با انجام برنامه های فرهنگی و ارتقای برنامه های اشتغال زایی جدی تر دنبال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، محمدمهدی حاج محمدی رییس سازمان زندان ها در ادامه دور دوم از سفرهای استانی خود و سرکشی از زندان های مستقر در شهرستان ها، در جمع پرسنل و مددجویان زندان بندرانزلی حضور یافت.

در این راستا حاج محمدی روز گذشته ضمن بازدید از بندهای مختلف زندان بندر انزلی، به گفتگو با مددجویان این زندان نشست و بر پیگیری مشکلات و حمایت از خانواده هایشان تأکید کرد.

رییس سازمان زندان ها در دیدار با مسئولان زندان های این استان با اشاره به فرآیند تحول در دوره جدید قوه قضاییه گفت: حضور موثر و فزاینده قضات در زندان ها می تواند عامل مهمی در روند کاهش جمعیت کیفری و مددجویان ساکن در این مراکز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج محمدی: هدف ما کاهش جمعیت کیفری زندان هاست

حاج محمدی: هدف ما کاهش جمعیت کیفری زندان هاست