مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-22سياسي

کمیسیون کشاورزی مجلس زیر تیغ نقد مستند تنهایی


تهیه کننده مجموعه «مستند تنهایی» گفت: امشب در مستند تنهایی خواهید دید که چرا عنوان جنگلبان تحت شعاع نام محیط بان رفته و با وجودی که با دست خالی از بیش از 80 درصد مساحت این کشور حفاظت می کنند تا منابع ملی آسیب نبیند یادی از آنها نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سعید نبی تهیه کننده مجموعه مستند تنهایی درباره قسمت 11 این مجموعه بپوشانند.

این کارگردان بیان داشت: امیدوارم این مستند نیز به مانند دیگر مستندهای مجموعه تنهایی بزودی اثر خود را نشان داده و تغییر وضعیت جنگلبانها را همچون محیط بانها که در هفته گذشته استارت آن در مجلس زده شده شاهد باشیم.

بنابراین گزارش، در مستند این هفته نبی با قاچاقچیان چوب به جنگل می رود و در تیم آنها با جنگلبانها درگیر می شود و از آن زوایه تصاویر را نشان می دهد.

جنگلبان نام قسمت این هفته از مجموعه مستند تنهایی است که به کارگردانی مریم خدیوی و سعید نبی و تهیه کنندگی سعید نبی ساعت 10 : 23 از شبکه یک پخش می شود.

همچنین برنامه درنگ تنهایی که به تحلیل هر قسمت از مستند تنهایی می پردازد، با حضور مسعود منصور معاون وزیر کشاورزی و رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیز داری کشور، علیرضا عباسی نایب رپیس دوم کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی و محیط زیست مجلس ، ذبیح الله اعظمی دبیر دوم کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون کشاورزی مجلس زیر تیغ نقد مستند تنهایی

کمیسیون کشاورزی مجلس زیر تیغ نقد مستند تنهایی