مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-22سياسي

رفع محرومیت عامل مؤثر در مهاجرت معکوس به بیله سوار


فرماندار بیله سوار با اشاره به مشکلات و موانع موجود بر سر راه توسعه در این منطقه، گفت: رفع محرومیت عامل مؤثر در مهاجرت معکوس به بیله سوار و رونق روستاها است.

- ، حسن قبادی پیش از ظهر جمعه در جلسه شورای اداری بیله سوار که با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، با اشاره به بحث گمرک این شهرستان، این مجموعه تجاری را مهم ترین بخش حوزه اقتصاد بیله سوار عنوان و اظهار کرد: در کنار گمرک بیله سوار بایستی مسئله زیرساخت ایکس ری مد نظر قرار گیرد تا شاهد رونق این مجموعه اقتصادی باشیم.

وی گفت: به استناد مصوبه سال 89 موضوع ایکس ری و موارد مطرح شده به امضای امام جمعه، فرماندار و نماینده این شهرستان رسیده و نیازمند توجه جدی دولت سیزدهم در راستای حل این مسئله است.

فرماندار بیله سوار الزامات پدافند غیر عامل را مهم ترین موضوع در اقتصاد این شهرستان عنوان کرد و گفت: متأسفانه پدافند غیر عامل که راهکار مؤثر در حفاظت و امنیت تأسیسات و علی الخصوص گمرک این شهرستان است، تاکنون صورت نگرفته و ضرورت جدی برای این شهرستان بشمار می رود.

قبادی محموله های سوختی را مهم ترین محموله گمرک بیله سوار عنوان کرد و گفت: ترانزیت محموله های سوختی و بنزین سوپر مهم ترین محوله گمرک این شهرستان است که این پایانه مرزی بایستی به تجهیزات نوین آتش نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع محرومیت عامل مؤثر در مهاجرت معکوس به بیله سوار

رفع محرومیت عامل مؤثر در مهاجرت معکوس به بیله سوار