مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-22ورزشي

واکسن کرونا نزنی، نابود می شوی!


محدودیت های دولت های محلی آمریکا برای افرادی که واکسن کرونا تزریق نکرده اند، باعث محرومیت ستاره تیم بروکلین نتس و خانه نشین شدن این بازیکن شده است! - گروه ورزشی جی پلاس؛ محدودیت های ناشی از عدم تزریق واکسن در آمریکا و قانون مداری لیگ بسکتبال NBA دامن گیر کاری اروینگ، ستاره تیم بروکلین نتس در ایالت نیویورک شده و این بازیکن به طور کلی از این مسابقات کانر گذاشته شده است! ماجرا به اقدامات دولت های محلی در ایالات آمریکا برای تزریق واکسن کرونا و تشویق مردم به واکسیاناسیون بر می گردد که هر شهروندی برای استفاده از خدمات عمومی از قبیل حضور در اماکان مختلف مانند سالن های ورزشی باید حداقل یک دز واکسن کرونا را تزریق کرده باشد.

این اقدامات برای مقابله با گروهی از شهروندان است که اعتماد و اعتقادی به واکسن کرونا ندارند و از تزریق واکسن خودداری کرده اند.

در نتیجه، با توجه به خودداری اروینگ از تزریق واکسن کرونا، این ستاره تیم بروکلین نتس اجازه حضور در مسابقات تیمش در شهر بروکلین ایالت نیویورک را ندارد چرا که تنها شهروندانی می توانند به ورزشگاه وارد شوند که مدرک تزریق واکسن را با خود داشته باشند! با این اتفاق، ستاره 40 میلیون دلاری بروکلین که سابقه حضور در تیم ملی آمریکا، قهرمانی NBA و حضور در آل استار را دارد، به همین دلیل نمی تواند تیمش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کرونا نزنی، نابود می شوی!

واکسن کرونا نزنی، نابود می شوی!