مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-22اقتصادي

اعمال محدودیت برای کارمندان واکسن نزده از فردا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، لطیفی رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در بخشنامه ای به تمام دستگاه های اجرایی به استثنای نیرو های مسلح تاکید کرد از حضور کارمندانی که تا اول آبان ماه حداقل یک دوز واکسن را دریافت نکرده باشند، - طبق بخشنامه رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، از حضور کارمندانی که تا فردا اول آبان ماه حداقل یک دوز واکسن را دریافت نکرده باشند، جلوگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، لطیفی رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در بخشنامه ای به تمام دستگاه های اجرایی به استثنای نیرو های مسلح تاکید کرد از حضور کارمندانی که تا اول آبان ماه حداقل یک دوز واکسن را دریافت نکرده باشند، جلوگیری شود.

به موجب این بخشنامه، با توجه به بهبود شرایط واکسیناسیون در کشور، بخشنامه شماره 374899 مورخ 27‏/8‏/1399 این سازمان لغو می شود و ضروری است که همه کارمندان دستگاه های اجرایی و ادارات از ساعت 7:30 تا 14:30 در محل کار خود حضور منظم داشته باشند.

بند سوم این بخشنامه تمام دستگاه های اجرایی و اداره ها را ملزم به پیگیری جدی امر واکسیناسیون کارمندان خود و خانواده هایشان و کارمندان را مکلف به دریافت واکسن در راستای تحقق ایمنی سازی جمعی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت برای کارمندان واکسن نزده از فردا

اعمال محدودیت برای کارمندان واکسن نزده از فردا