مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-22سياسي

بررسی راهکارهای عملی ایجاد تحول در مناطق آسیب دیده مازندران


جمعی از کارشناسان حوزه هنری مازندران و جبهه فرهنگی انقلاب، رویکرد تحول محله محور در مناطق آسیب با محوریت فعالیتهای فرهنگی هنری را مورد بررسی قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در نشستی مشترک جمعی از کارشناسان سازی، گفتمان سازی،استعداد سازی، جریان سازی، اعتماد سازی، مطالبه گری و هویت سازی به عنوان مولفه های مهم و اهداف برنامه یاد شده عنوان و مقرر شد فعالیت های هنری در نهایت به یک یا چند هدف مطروحه منجر شود.

  سالار شفق رییس اداره هنر اجتماعی مرکز هنرهای مردمی معاونت راهبری حوزه هنری که مهمان ویژه این نشست بود در تبیین اهداف رویکرد تحول محله محور گفت: در این حرکت، رشد مخاطب بویژه اقشار نوجوان و جوان از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم بدون هویت سازی امکان پذیر نیست.

وی افزود: ساکنان چنین مناطقی اصولا باید احساس تشخص و غرور کرده و این به ساخت هویت کمک می کند.

در ادامه این برنامه ها حضار با حضور در سه منطقه آسیب و کم برخوردار در مرکز استان و بررسی محلی امکانات، آسیب ها و ظرفیت های آن، با نشست دوباره در حوزه هنری مازندران به ادامه بحث پرداختند.

فعالان با برشماری نکته به نکته رشته های نمایش، فیلم محله، فضای مجازی باشگاه کتابخوانی و همایش فرهنگی هنری از منظرهای آموزش، تولید و سرگرمی در دو محله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی راهکارهای عملی ایجاد تحول در مناطق آسیب دیده مازندران

بررسی راهکارهای عملی ایجاد تحول در مناطق آسیب دیده مازندران