مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-22سياسي

اهدای عضو مرد 58 ساله بندرعباسی3 بیمار را نجات داد


اهدای عضو مردم 58 ساله بندرعباسی سبب نجات جان سه بیمار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر محمود حسین پور گفت: کبد و کلیه اسحق ناوکی، مرد 58 ساله بندرعباسی، بامداد امروز، طی عمل هاروست، برداشت و برای پیوند به بیمارستان ابن سینای شیراز منتقل شد.

این جان آفرین عزیز در تاریخ 8 مهر ماه با کاهش سطح هوشیاری به دنبال تشنج به بیمارستان شهید محمدی مراجعه کرده که در بدو ورود، دچار ایست قلبی و تنفس شده و به رغم انجام احیاء قلبی و ریوی و بستری در بخش مراقبت های ویژه و دریافت درمان های تخصصی، در تاریخ 26 مهر مرگ مغزی وی، توسط متخصص داخلی مغز و اعصاب، متخصص پزشکی قانونی، متخصص داخلی و متخصص بیهوشی، تایید و بعد از رضایت خانواده مبنی بر اهدا اعضای این جان آفرین عزیز، کبد و کلیه های وی در ساعت 04:00 بامداد دیروز، توسط جراح اعزامی از بیمارستان ابن سینای شیراز، برداشت و جهت پیوند به شیراز منتقل شده و صبح فردا به بیماران نیازمند، پیوند خواهد شد.

  حسین پور ضمن تقدیر از خانواه ارجمند ناوکی گفت: با ایثار و از خودگذشتگی خانواده این عزیز گرانقدر، سه بیمار نیازمند عضو پیوندی، حیاتی دوباره خواهند یافت.

وی در انتهای ضمن اشاره به ارتقاء شاخص اهدا عضو در استان گفت: با ایثار مردم شریف استان و به همت و تلاش کارشناسان واحد اهدا عضو، به رغم کاهش اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای عضو مرد 58 ساله بندرعباسی3 بیمار را نجات داد

اهدای عضو مرد 58 ساله بندرعباسی3 بیمار را نجات داد