مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-22ورزشي

وزارت ورزش می تواند کارخانه تولید امید و عزت باشد


یکی از تکالیف مهم ما تزریق روحیه نشاط و شادابی و پویایی و حس امید به مردم جامعه است و وزارت ورزش می تواند کارخانه تولید امید و عزت باشد.

- ایسنا/مرکزی وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از تکالیف مهم ما تزریق روحیه نشاط و شادابی و پویایی و حس امید به مردم جامعه است و وزارت ورزش می تواند کارخانه تولید امید و عزت باشد.

سیدحمید سجادی روز جمعه در حاشیه افتتاح پیست تارتان مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدید میدانی و کسب اطلاعات دقیق از وضعیت موجود ورزش در استان ها و خسته نباشید و خداقوت به مجموعه ورزشی استان ها دلیل عمده سفرهای استانی است.

سفر به استان مرکزی یک سفر پربار و پرترافیک و یکی از کامل ترین سفرهای استانی بوده است.

وی افزود: وضعیت موجود استان از لحاظ اماکن ورزشی وضعیت نسبتا خوبی است البته برخی شهرستان ها نیاز به تقویت و تامین منابع دارد.

وزیر ورزش با اشاره به همایش پیاده روی خانوادگی در کوه گردو اراک گفت: این برنامه با هدف توسعه و تعمیم روحیه نشاط و شادابی و تشویق مجدد مردم به ورزش همگانی برگزار شد، علیرغم تلاش های صورت گرفته از سوی کادر درمان و دولت اما همچنان این بیماری به صورت کامل از بین نرفته و باید رعایت پروتکل ها را در دستور کار قرار داد تا در کنار رعایت پروتکل ها بتوان شاهد فعالیت اماکن ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ورزش می تواند کارخانه تولید امید و عزت باشد

وزارت ورزش می تواند کارخانه تولید امید و عزت باشد