مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-22سياسي

تفکیک و کم حجم سازی پسماند در تهران اجرایی شود


یک عضو شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی و اقدامات تبلیغی در حوزه پسماند گفت: تفکیک و کم حجم سازی پسماند باید در تهران اجرایی شود.

- یک عضو شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی و اقدامات تبلیغی در حوزه پسماند گفت: تفکیک و کم حجم سازی پسماند باید در تهران اجرایی شود.

جعفر بندی شربیانی در گفتگو با ایسنا با اشاره به بازدید خود از مجموعه آرادکوه گفت: در بازدید از آرادکوه کودک اتباع مشاهده نکردیم یا حداقل به ما نشان ندادند.

تعداد زیادی از افراد در مجموعه مشغول کار و بیشتر هم در حوزه پیمانکاری هستند و باید توجه داشته باشیم امروز مجموعه آرادکوه با همه مشکلاتی که در شهر تهران در حوزه پسماند دارد اما وضعیت رو به مطلوب شدن است.

وی افزود: کارهایی که انجام شده زیربنایی بوده است و اقداماتی در حوزه پسماند پزشکی، شیرابه ها، تصفیه و تولید برق از پسماند در دو دهه اخیر صورت گرفته است.

شربیانی ادامه داد: از جایگاه ریاست شورای شهرستان ری مجموعه آرادکوه را تهدیدی برای کهریزک و اطراف ان می دانم که مواردی همچون بوی نامطبوع و موضوعات زیست محیطی مثل الودگی ها را به مردم تحمیل می کند، لذا راهکار مشخص در زمینه آرادکوه این است که تلاش کنیم زباله ای که به سمت ری و آرادکوه از تهران می آید اولا تفکیک شده باشد و در مرحله بعد حجم پسماند را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکیک و کم حجم سازی پسماند در تهران اجرایی شود

تفکیک و کم حجم سازی پسماند در تهران اجرایی شود