مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-22پزشكي

«آمنه سلگی» نخستین شهیده مدافع سلامت نهاوند شد


رییس شبکه بهداشت و درمان نهاوند، گفت: «آمنه سلگی» بهورز روستای شهرک سلگی پس از چند روز مبارزه با بیماری کرونا آسمانی و نخستین شهید مدافع سلامت نهاوند شد.

- ایسنا/همدان ایسنا/همدان: رییس شبکه بهداشت و درمان نهاوند، گفت: آمنه سلگی بهورز روستای شهرک سلگی پس از چند روز مبارزه با بیماری کرونا آسمانی و نخستین شهید مدافع سلامت نهاوند شد.

غلام رضا متین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آمنه سلگی بهورز روستای شهرک سلگی، مادر دو فرزند و از توابع بخش خزل شهرستان نهاوند و از مدافعان سلامت در پی ابتلا به بیماری کرونا و پس از چند روز مبارزه با این بیماری، دیروز 29 مهرماه آسمانی شد.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم این بانوی شهیده، افزود: از هنگامی که این ویروس منحوس وارد کشور شده برای کنترل و مقابله با آن و خدمات رسانی به مبتلایان و خانواده های آنان بسیار تلاش شده و می شود که در این میان پزشکان، پرستاران و کادر درمان بیش از همه و در خط اول مبارزه با این بیماری شجاعانه ایستاده اند و تمام همت شان را برای بهبودی بیماران به کار گرفته اند.

متین تصریح کرد: برای مبارزه با این بیماری خطرناک کادر درمان و بهداشت در کل کشور در خط مقدم مبارزه بیش از همه، روزهای سختی را گذراندند و تسکین دهنده دردهای بیماران شدند که کادر بهداشت و درمان شهرستان نهاوند ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آمنه سلگی» نخستین شهیده مدافع سلامت نهاوند شد

«آمنه سلگی» نخستین شهیده مدافع سلامت نهاوند شد