مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 08:002021-10-22اقتصادي

پایش برق پرمصرف های تهرانی از راه دور


شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: با نصب کنتورهای هوشمند، مصرف برق مشترکان خانگی و تجاری پرمصرف در تهران از راه دور رصد خواهد شد.

- به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ همزمان با بازدید جمعی از مدیران ارشد صنعت برق کشور از طرح هوشمندسازی مصرف برق مشترکان خانگی و تجاری پرمصرف در تهران، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از برنامه ریزی نصب کنتور هوشمند نسل جدید در پایتخت، خبر داد.

کامبیز ناظریان گفت: در راستای اجرای طرح های مرتبط با هوشمندسازی شبکه توزیع برق، با نصب بیش از 150 هزار کنتور هوشمند نسل جدید، مصرف برق مشترکان خانگی و تجاری پرمصرف نیز در کلان شهر تهران از راه دور رصد و پایش خواهد شد.

در همین راستا مسعود عزیزی معاون فروش و خدمات مشترکین این شرکت تصریح کرد: نصب این دسته از لوازم اندازه گیری در قالب طرح ملی فراسامانه هوشمند اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام) منجر به مدیریت هرچه دقیق تر بار شبکه توزیع برق کلان شهر تهران به ویژه در فصول پرچالش و زمان های پربار شده و تأثیر قابل ملاحظه ای در تسهیل فرآیند تحلیل بار شبکه و تصمیم گیری های مرتبط با کنترل پایداری شبکه توزیع برق شهر تهران خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش برق پرمصرف های تهرانی از راه دور

پایش برق پرمصرف های تهرانی از راه دور