مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-22سياسي

پیگیری موضوع قطع مصرف گاز دو نیروگاه حرارتی تبریز و سهند


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از پیگیری موضوع قطع مصرف گاز دو نیروگاه حرارتی تبریز و سهند خبر داد.

- نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خبر داد پیگیری موضوع قطع مصرف گاز دو نیروگاه حرارتی تبریز و سهند ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از پیگیری موضوع قطع مصرف گاز دو نیروگاه حرارتی تبریز و سهند خبر داد.

روح الله متفکرآزاد پنجشنبه شب 29 مهرماه، در گفت وگوی خبری با بیان این که نیروگاه های حرارتی آذربایجان شرقی در تامین انرژی موردنیاز استان فعال هستند، گفت: اخیرا بخشنامه ای توسط یکی از مدیران شرکت ملی گاز ایران صادر و به دست ما رسیده که در آن قید شده است، با توجه به آغاز فصل سرما مصرف گاز نیروگاه های کشور تعطیل شود که این یک امر طبیعی است اما با کمال تعجب، در تاریخ معینی باید مصرف گاز تنها دو نیروگاه تبریز و سهند در کشور به صفر برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بنده این موضوع را به عنوان یک تذکر در جلسه هفته جاری صحن علنی به وزیر نفت ارائه دادم و در این راستا نیز سایر نمایندگان اعلام همکاری کردند.

وی متذکر شد: اگر وزیر نفت تا مهلت دو هفته آتی در این خصوص اقدام نکند، طرح سوال از وزیر محترم خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری موضوع قطع مصرف گاز دو نیروگاه حرارتی تبریز و سهند

پیگیری موضوع قطع مصرف گاز دو نیروگاه حرارتی تبریز و سهند