مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-22سياسي

رسانه ها از مهمترین ابزار جنگ نرم به شمار می روند


حجت الاسلام سید بلاسم عزیز شبیب الزاملی گفت: رسانه ها، تأثیری چشمگیر بر جوامع و ملت ها دارند و از مهمترین ابزار جنگ نرم به شمار می روند که دشمنان آن را ایجاد کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید بلاسم عزیز شبیب الزاملی، رییس دانشکده علوم اسلامی دانشگاه کربلا، در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در سخنانی با موضوع رسانه های گمراه کننده وتاثیر آن بر درگیری طایفه ای و نژادی گفت: بدون تردید، رسانه ها اثر زیادی بر رساندن اطلاعات به مردم و نیز تأثیری شگرف بر ذهنیت آن ها و مواضع شخصی، اجتماعی، عقیدتی و سیاسی وحتی ملی آنان دارند.

رسانه باعث می شود که انسان میهن دوست، از یک طرف خواهان سرزمین و میهن خود باشد و از سوی دیگر به دشمنان علیه وطن خود گرایش نشان دهد.

بنابراین، رسانه ها، تأثیری چشمگیر بر جوامع و ملت ها دارند و از مهمترین ابزار جنگ نرم به شمار می روند که دشمنان آن را ایجاد کرده و استعمارگران از آن تبعیت می کنن.

و بدون نیاز به تسهیلات مادی و نظامی در درون ملت ها رخنه کرده و سپس به خانه های مردم راه پیدا می کنند.

وی افزود: از این رو، برخی از قدرت های مخالف اسلام مخصوصاً امریکایی ها و اسراییلی ها وبرخی کشورهای غربی از این روش استفاده کرده و آن را به مزدوران خود و خیانتکارانی از ملت های مسلمان به عنوان یکی از روش های ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها از مهمترین ابزار جنگ نرم به شمار می روند

رسانه ها از مهمترین ابزار جنگ نرم به شمار می روند