مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 07:002021-10-22ورزشي

از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم/به طور حتم آینده صنایع هرمزگان درخشان است


سرمربی تیم بسکتبال صنایع پشتیبان هرمزگان گفت: باید یاد بگیریم در کنار بازی خوب، نتیجه بازی را هم به نفع خود رقم بزنیم و بتوانیم امتیازات لازم را به جمع اندوخته هایمان اضافه کنیم.

- ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم بسکتبال صنایع پشتیبان هرمزگان گفت: باید یاد بگیریم در کنار بازی خوب، نتیجه بازی را هم به نفع خود رقم بزنیم و بتوانیم امتیازات لازم را به جمع اندوخته هایمان اضافه کنیم.

در هفته اول (گروه ب) لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، پنجشنبه (29 مهر)، تیم اکسون تهران موفق شد در دیداری نزدیک با نتیجه 71 - 76 مقابل صنایع پشتیبانی ورزش هرمزگان به پیروزی دست پیدا کند.

رضا هنگام پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: به نظرم بازی قابل قبولی و نزدیکی را از هر دو تیم شاهد بودیم و در گام نخست عملکرد خوبی از نماینده هرمزگان شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه هیچ اختلاف فنی بین دو تیم وجود نداشت، اظهار کرد: هنگامی که یک بازی اینچنین پایاپای دنبال می شود، نتیجه بازی در لحظات پایانی به شانس و اقبال یک تیم هم برمی گردد و در لحظات آخر توپ های ما با بدشانسی وارد حلقه نشد.

هنگام پور با اشاره به اینکه در کل از عملکرد شاگردانم رضایت دارم و بازی قابل قبولی ارائه دادند، خاطرنشان کرد: باید یاد بگیریم در کنار بازی خوب، نتیجه بازی را هم به نفع خود رقم بزنیم و بتوانیم امتیازات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم/به طور حتم آینده صنایع هرمزگان درخشان است

از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم/به طور حتم آینده صنایع هرمزگان درخشان است