مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-22ورزشي

جذب جوانان نخبه در ادارات کل ورزش و جوانان در دستور کار قرار گیرد


استاندار مرکزی با اشاره به کمبود نیروی جوان خبره در ادارات گفت: باید برای جذب جوانان نخبه در ادارات کل ورزش و جوانان سهمیه ای در نظر گرفت.

- ، سید علی آقازاده شامگاه پنجشنبه در نشست وزیر ورزش و جوانان با سمن های جوانان، تشکل ها و فعالین اردوهای جهادی استان مرکزی، با بیان اینکه ظرفیت های خوبی را در بین سمن های استان شاهد هستیم، اظهار کرد: حدود 15 سانتیمتر به سرانه فضای ورزشی استان اضافه شده است که گام بزرگی است و امیدواریم همچنان شاهد پیشرفت و توسعه فضاهای ورزشی در استان باشیم.

وی با اشاره به هفته تربیت بدنی، گفت: در چهار سال اخیر تعداد سمن های حوزه ورزش و جوانان از 24 به 95 سمن در استان مرکزی رسیده است و وضعیت این استان نسبت به باقی استان ها بهتر است، اما باید به کیفیت سمن ها توجه داشت.

وی ادامه داد: ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک طی 2 سال اخیر میزبان لیگ برتر فوتبال است، اما این ورزشگاه نواقصی دارد و از سوی سازمان لیگ ایراداتی به آن گرفته می شود، هزینه های رفع نواقص نیز هنوز پرداخت نشده است از طرفی ورزشگاه ساوه نیز دارای مشکلاتی است که امیدواریم حمایت از سوی وزارت ورزش برای رفع مشکلات این 2 ورزشگاه صورت گیرد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه در همه استان ها کمبود نیروی جوان خبره را داریم، تصریح کرد: باید سهمیه برای جذب جوانان نخبه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب جوانان نخبه در ادارات کل ورزش و جوانان در دستور کار قرار گیرد

جذب جوانان نخبه در ادارات کل ورزش و جوانان در دستور کار قرار گیرد