مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-22دانش

از آغاز تدریجی کلاس های حضوری دانشجویان تا انتظارات مردم از سفر های رییس جمهور


گروه استان های خبرگزاری دانشجو، با گذشت حدود یک ماه از آغاز سال تحصیلی جدید و با سرعت گرفتن روند واکسیناسیون در کشور و تصمیمات جدید وزارت علوم، - حدود یک ماه از آغاز سال تحصیلی جدید گذشته و با سرعت گرفتن روند واکسیناسیون در کشور و تصمیمات جدید وزارت علوم و ستاد مبارزه با کرونا احتمال بازگشایی دانشگاه ها از نیمه دوم آبان وجود دارد.

گروه استان های خبرگزاری دانشجو، با گذشت حدود یک ماه از آغاز سال تحصیلی جدید و با سرعت گرفتن روند واکسیناسیون در کشور و تصمیمات جدید وزارت علوم، وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا احتمال بازگشایی دانشگاه ها از نیمه دوم آبان وجود دارد.

اما برگزاری کلاس های دانشجویان به رعایت پروتکل های بهداشتی مشروط شده است.

به گفته خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی باید از 15 آبان برنامه های خود را برای شروع حضوری کلاس ها انجام بدهند، اما این گونه نیست که تمام دانشگاه ها ملزم به آموزش حضوری از 15 آبان باشند؛ صرفا دانشگاه هایی که می توانند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند باید سازوکار های آموزش حضوری خود را اعلام کنند.

در این راستا، دانشگاه های کشور با ابلاغ این مصوبه با برگزاری جلساتی جزییات چگونگی برگزاری کلاس های حضوری دانشجویان در دانشگاه ها را مورد بررسی قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آغاز تدریجی کلاس های حضوری دانشجویان تا انتظارات مردم از سفر های رییس جمهور

از آغاز تدریجی کلاس های حضوری دانشجویان تا انتظارات مردم از سفر های رییس جمهور