مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 20:552021-10-21اقتصادي

طرح «ته لنجی» به نفع همه است/ آغاز انتصابات در بوشهر از هفته آینده


استاندار بوشهر با اشاره به اینکه در طرح پیشنهادی ساماندهی ته لنجی همه عوامل ذی نفع در بنادر استان بهره مند می شوند گفت: انتصابات در استان از هفته آینده انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده عصر پنجشنبه در آیین چهلمین روز درگذشت جانباز و آزاده سرافراز دفاع مقدس غلامشاه جمیله ای که در قطعه ایثارگران بهشت رضا گناوه برگزار شد، با اشاره به اینکه موضوع ته لنجی از مباحث مهم در این شهرستان و استان است افزود: در سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر، دستور آماده کردن طرحی طی 10 روز، پیرامون مسائل و مشکلات مختلف ته لنجی که همه مسائل مربوط به این موضوع را پوشش دهد، توسط رییس جمهور داده شد.

استاندار بوشهر ادامه داد: جلسات مختلف و مفصلی بر اساس دستور رییس جمهور برگزار کردیم و از همه صاحبنظران، ائمه جمعه، فرمانداران، اعضای شورای تأمین، مدیرکل ها، کارشناسان و تعاونی لنج داران،، ملوانان، مغازه داران در شهرهایی که ته لنجی در آنها صورت می گیرد در این جلسات دعوت و نظرات آنها جمع آوری شد.

وی گفت: برای تنظیم این طرح از چند نفر رانندگان خودروهای سواری که کالای وارداتی نیز حمل می کنند دعوت شد ولی در جلسه حضور نیافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «ته لنجی» به نفع همه است/ آغاز انتصابات در بوشهر از هفته آینده

طرح «ته لنجی» به نفع همه است/ آغاز انتصابات در بوشهر از هفته آینده