مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 19:402021-10-21سياسي

همت دولت باید معطوف به بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم باشد


تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه شرایط فعلی اقتصادی زیبنده ملت بزرگ ایران نیست، گفت: همت تمام مسئولان دولت باید معطوف به بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه شرایط فعلی اقتصادی زیبنده ملت بزرگ ایران نیست، گفت: همت تمام مسئولان دولت باید معطوف به بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

حجت الاسلام احمد مروی در دیدار وزیر کشور که به منظور معارفه استاندار جدید خراسان رضوی با حضور استانداران سابق و جدید این استان در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد، ضمن عرض تبریک ایام ولادت نبی مکرم اسلام(ع) به شرایط اقتصادی مردم اشاره و اظهار کرد: باوجود ظرفیت های بسیار، شرایط معیشتی و اقتصادی کشور شایسته ملت شهیدپرور و نجیب ایران نیست و تمامی مسئولان باید تلاش و همت خود را در جهت کم کردن فشار اقتصادی از زندگی مردم معطوف کنند.

وی با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی و اخلاص می توانیم از این مشکلات عبور کنیم، گفت: تمام ملت ایران صرف نظر از سلایق و دیدگاه ها، شایسته بهترین خدمات هستند و در آموزه های پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) نیز معیشت و رفاه مردم در کنار مسائل دینی مورد تأکید قرارگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همت دولت باید معطوف به بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم باشد

همت دولت باید معطوف به بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم باشد