مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 19:302021-10-21سياسي

ساخت 80 هزار واحد مسکن سهم استان اردبیل در دولت سیزدهم


وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توسعه طرح مسکن ملی در کشور بر ضرورت ثبت نام متقاضیان در این طرح تاکید کرد و گفت: در دولت سیزدهم تعداد 80 هزار واحد مسکن در استان اردبیل ساخته خواهد شد.

- رستم قاسمی شامگاه پنجشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه استانی سبلان با ارائه برنامه سفر خود، اردبیل را مهد بزرگان و نام آوران ملی و مذهبی در کشور و عرصه بین المللی عنوان و اظهار کرد: مشاهیر دینی همچون مقدس اردبیلی آیت الله مشگینی و مؤذن زاده اردبیلی سند فرهنگ و مذهب برخاسته از جایگاه تشیع در کشور هستند که توفیق خدمت به مردم این استان مقدس، افتخار بزرگی برای مسئولین دولت است.

وی احصای مشکلات و بررسی میدانی نیازمندی های استان اردبیل در حوزه مختلف علی الخصوص بحث های عمرانی را مهم ترین هدف این سفر 3 روزه خود به استان اردبیل بیان کرد و افزود: در این سفر طی بازدید از شهرستان های استان، مطالبات مردم و مسئولین حوزه راه و حمل نقل بررسی شده و در جلسه شورای اداری استان اردبیل به ریاست رییس جمهور بیان و در خصوص راهکارها و منابع مالی مورد نیاز تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی، مسکن را مهم ترین مسئله در رفع مشکلات مختلف از جمله ترویج ازدواج و کاهش آسیب های اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: رییس جمهور برنامه ساخت 4 میلیون مسکن در 4 سال را تدوین و در دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 80 هزار واحد مسکن سهم استان اردبیل در دولت سیزدهم

ساخت 80 هزار واحد مسکن سهم استان اردبیل در دولت سیزدهم