مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 18:552021-10-21دانش

افتتاح آزمایشگاه زیست فناوری دانشگاه پیام نور قشم


آزمایشگاه زیست شناسی و زیست فناوری دانشگاه پیام نور واحد بین الملل قشم با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال و مساحت 50 مترمربع افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، رییس مرکز بین الملل قشم، در حاشیه افتتاحیه این آزمایشگاه، ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی این آزمایشگاه و قدردانی از دست اندرکاران خصوصا کمیته آزمایشگاه های پیام نور، گفت: این آزمایشگاه، به منظور خدمت رسانی و سرویس دهی بیشتر به اعضای هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه در بخش های مختلف، راه اندازی شده است.

 علی نقی زاده  طراحی و اجرای تأسیسات آزمایشگاهی و سکوبندی و همچنین مشاوره های لازم در خصوص طراحی فضای این آزمایشگاه را متناسب با استانداردهای آزمایشگاهی دانست و افزود:  نحوه چیدمان، تعیین نوع تجهیزات مطابق با کاربری آزمایشگاه و رشته های تحصیلات تکمیلی، انتخاب سیستم های تهویه مناسب و ایجاد فضای کاری لازم جهت فعالیت کاربران و.

از جمله نکاتی بود که توسط متخصصان این مرکز در زمان ارایه مشاوره و سکوبندی در نظر گرفته شد.

  رییس مرکز بین الملل دانشگاه پیام نور قشم در ادامه تجهیز ات به کار گرفته شده در این آزمایشگاه را متناسب با نیاز دانشجویان برای انجام پایان نامه های دانشجویی و سایر مراکز تحقیقاتی خارج از دانشگاه دانست و اظهار داشت: در این آزما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح آزمایشگاه زیست فناوری دانشگاه پیام نور قشم

افتتاح آزمایشگاه زیست فناوری دانشگاه پیام نور قشم