مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 18:252021-10-21اجتماعي

ساختمان آموزشکده فنی و حرفه ای شهرستان نوشهر به بهره برداری رسید


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه 2 پروژه مهم در غرب استان مازندران افتتاح شد اظهار داشت: در دانشگاه فنی و حرفه ای تعداد 250 پروژه عمرانی در سراسر کشور وجود دارد که بعضا 10 الی 12 سال طول کشیده است که این پروژه ی آموزشکده فنی و حرفه ای نوشهر به همت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، ابراهیم صالحی عمران در آیین افتتاح ساختمان آموزشکده فنی و حرفه ای نوشهر با بیان اینکه برای اتمام این پروژه نیاز به همکاری آموزش و پرورش است بیان داشت: یکی از دغدغه های ما در پروژه مذکور مشخص شدن عرصه و حصارکشی برای امنیت و همچنین تجهیز آموزشکده به دستگاهای کارگاهی است.

  وی با اشاره به اینکه لازمه رشته ی رشته فنی و حرفه ای همکاری میان آموزش و پرورش و آموزشکده های فنی و حرفه ای است افزود: عمده رشته های فنی و حرفه ای به صورت کاردانی پیوسته است که هر فرد با 3 سال تحصیل در هنرستان و 2 سال آموزش در دانشگاه فنی و حرفه ای می توانند وارد بازار کار شود.

این مقام مسؤول در ادامه خاطرنشان کرد: این تعداد دانشجوی ارشد و دکتری در کشور خطای استراتژیک بوده ، چراکه ما به نیروهای کارشناس و کاردان در کشور نیاز داریم.

وی افزود: آمار اشتغال دوره های کاردانی توسط وزارت علوم در کشور بالای 90 درصد است که برای مابقی رشته ها چنین چیزی نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان آموزشکده فنی و حرفه ای شهرستان نوشهر به بهره برداری رسید

ساختمان آموزشکده فنی و حرفه ای شهرستان نوشهر به بهره برداری رسید