مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 17:452021-10-21سياسي

کشف دسته جدیدی از ترکیبات ضد صرع از سوی برگزیده جایزه مصطفی(ص)


کاشف داروهای گیاهی درمان لیشمانیا و صرع اعلام کرد: صمیمانه خوشحالم که کمک ­های فروتنانه من که در حال حاضر چهار دهه به طول انجامیده است، از طریق این جایزه به رسمیت شناخته می شود.

- کشف دسته جدیدی از ترکیبات ضد صرع از سوی برگزیده جایزه مصطفی(ص) کاشف داروهای گیاهی درمان لیشمانیا و صرع اعلام کرد: صمیمانه خوشحالم که کمک ­های فروتنانه من که در حال حاضر چهار دهه به طول انجامیده است، از طریق این جایزه به رسمیت شناخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروفسور چودری، سازنده داروهای گیاهی لیشمانیاز (سالک) و برگزیده جایزه مصطفی(ص) امروز در آیین اختتامیه چهارمین جایزه مصطفی(ص) با بیان اینکه مایلم سخن کوتاه خود را با دعایی از پیامبر اکرم که فرمودند بار الها! از تو علم سودمند، رزق پاک و عمل مقبول مسألت می ­نمایم آغاز کنم، گفت: آموزه ­های زیبای دینی ما در واقع، ما را بر آن می ­دارد تا از گهواره تا گور به دنبال دانش باشیم و دانشی را که به نفع بشریت است، دنبال کنیم.

این هدف، ماموریت اصلی سفر علمی طولانی مدت من نیز بوده است.

وی با بیان اینکه من صمیمانه خوشحالم که کمک ­های فروتنانه من که در حال حاضر 4 دهه به طول انجامیده است، از طریق این جایزه به رسمیت شناخته می شود، ادامه داد: برای دهه ­ها من تنها با هدف مشارکت در تسکین درد و رنج مردم توسط کشفیات علمی­ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف دسته جدیدی از ترکیبات ضد صرع از سوی برگزیده جایزه مصطفی(ص)

کشف دسته جدیدی از ترکیبات ضد صرع از سوی برگزیده جایزه مصطفی(ص)