مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 15:152021-10-21ورزشي

میزبانی شایسته لرستان در برگزاری مسابقات دوومیدانی بانوان کشور


دبیر فدراسیون دوومیدانی به میزبانی شایسته لرستان برای برگزاری این دوره از مسابقات، گفت: مسابقات بدون کوچکترین تنش و مشکلی در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علی رضایی عصر امروز در حاشیه مسابقات دوومیدانی بانوان نوجوان و جوان کشور که در لرستان در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات  انتخاب تیم های ملی نوجوانان و جوانان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور کویت در رده سنی نوجوانان و مسابقات قهرمانی آسیا در کشور کره جنوبی است.

وی خاطرنشان کرد:منتخبان این دوره از رقابت ها به اردوی تیم ملی دعوت و به مسابقات اعزام می شوند.

دبیر فدراسیون دوومیدانی به میزبانی شایسته لرستان برای برگزاری این دوره از مسابقات، بیان داشت: مسابقات بدون کوچکترین تنش و مشکلی در حال برگزاری است.

رضایی، سطح بانوان دوومیدانی کار را خوب ارزیابی کرد و افزود: طی سال های اخیر اتفاقات خوبی در این بخش صورت گرفته، به گونه ای که می توان در آینده پیش رو لرستان را یکی از قطب های بانوان دوومیدانی کار معرفی کرد.

وی با بیان اینکه زیرساخت های ورزش دوومیدانی در لرستان خوب است، گفت: کمبود برخی تجهیزات همچون دستگاه الکترونیک در استان وجود دارد که در صورت تامین زیرساخت ها تکمیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی شایسته لرستان در برگزاری مسابقات دوومیدانی بانوان کشور

میزبانی شایسته لرستان در برگزاری مسابقات دوومیدانی بانوان کشور