مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 14:402021-10-21سياسي

جزییات تازه از طرح رتبه بندی فرهنگیان/ چه کسانی از طرح رتبه بندی حذف شدند؟


مهرداد ویس کرمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مزیت طرح رتبه بندی برای معلمان این است که حقوق بیشتری دریافت کنند اما در تدریس آن ها هیچ تأثیری ندارد.

- جی پلاس؛ مهرداد ویس کرمی گفت: توزیع معلمان رتبه برتر در مدارس و استان ها طبق آیین نامه دولت انجام می شود و در این باره مجلس تصمیم گیری نمی کند.

مهرداد ویس کرمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: ماده 3 لایحه واژه هایی داشت که بنا به پیشنهاد نمایندگان قرار شد برای اصلاح آن به کمیسیون برگردانده شود.

او با بیان اینکه قرار شد رتبه بندی معلمان که رتبه هایی مانند معلمان پایه، ارشد، خبره، ممتاز و استاد معلم داشت به رتبه هایی مانند مربی آموزشیار، آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم تغییر نام پیدا کند، افزود: لایحه رتبه بندی معلمان در مواد بعدی نیز چنین اصلاحاتی نیاز داشت که قرار شد موقتا این لایحه به کمیسیون ارجاع داده شود تا به اصلاح برسد.

ویس کرمی ادامه داد: این تغییرات توسط کمیسیون آموزش انجام شد و طی 12 ساعت این تغییرات بارگزاری خواهد شد تا نمایندگان نظر خود را ارائه دهند تا در اولین جلسه علنی مجلس که یک شنبه دو هفته آینده برگزار می شود، بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تازه از طرح رتبه بندی فرهنگیان/ چه کسانی از طرح رتبه بندی حذف شدند؟

جزییات تازه از طرح رتبه بندی فرهنگیان/ چه کسانی از طرح رتبه بندی حذف شدند؟