مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-21سياسي

وزیر راه و شهرسازی وارد اردبیل شد/بازدید از 4000 واحد مسکن جهش تولید


وزیر راه و شهرسازی در آستانه سفر رییس جمهور به استان اردبیل، وارد فرودگاه اردبیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دقایقی پیش با ورود به فرودگاه اردبیل مورد استقبال مسئولان و مدیران استان اردبیل قرار گرفت تا در سفر سه روزه از زیرساخت های حوزه راه و مسکن بازدید کند.

وزیر راه و شهرسازی بعد از ورود به فرودگاه اردبیل و استقبال مسئولان قرار است در دفتر امام جمعه اردبیل حضور پیدا کرده و دیداری را با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل داشته باشد.

رستم قاسمی همچنین در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه راه و شهرسازی حاضر شده و در جمع مدیران این دستگاه ها سخنرانی خواهد کرد.

برنامه اصلی وزیر راه و شهرسازی روز جمعه همزمان با سفر رییس جمهور خواهد بود که به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در شهرستان های اردبیل و نمین حاضر خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی اول صبح در مراسم بهره برداری از مجتمع آموزشی حیات طیبه حاضر می شود تا این پروژه عظیم آموزشی و پرورشی را به بهره برداری برساند.

بازدید از مجتمع مسکونی اندیشه و کلنگ زنی واحد مسکونی جهش تولید به تعداد چهار هزار واحد در اردبیل از دیگر برنامه های وزیر راه و شهرسازی قبل از ظهر روز جمعه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه و شهرسازی وارد اردبیل شد/بازدید از 4000 واحد مسکن جهش تولید

وزیر راه و شهرسازی وارد اردبیل شد/بازدید از 4000 واحد مسکن جهش تولید