مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-21سياسي

هنوز گذرگاه مرزی خداآفرین به مناطق آزاد شده قره باغ فعال نشده است


نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس بر لزوم فعال سازی گذرگاه مرزی خداآفرین با قره باغ تأکید کرد و گفت: هنوز گذرگاه مرزی خداآفرین به مناطق آزاد شده قره باغ فعال نشده است.

- در تشریح دیدار نمایندگان آذربایجان شرقی با رییس جمهور اظهار داشت: عمده ترین موضوعاتی که بنده در دیدار نمایندگان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی با رییس جمهور اشاره کردم رویکرد مسائل و مشکلات شهرستان های سه گانه کلیبر، خداآفرین و هوراند بود.

وی افزود: متأسفانه شهرستان های کلیبر، خداآفرین و هوراند در شاخص های راه ارتباطی مناسب، آب شرب و کشاورزی، نیمه تمام ماندن سدهای خداآفرین، کلیبر و هوراند، گذرگاه مرزی خداآفرین، ضعف در زیرساخت های درمانی و بهداشت محروم واقع شده اند.

حاتمی ادامه داد: بیشترین محرومیت از خدمات و زیرساخت های دولت در آذربایجان شرقی به ترتیب هوراند، خداآفرین و کلیبر است، به طوری که بی توجهی به مطالبات و درخواست های مردم حوزه انتخابیه بنده موجب شده تا 3 برابر جمعیت ساکن در شهرستان های کلیبر، خداآفرین و هوراند اقدام به مهاجرت کنند.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این که یک چهارم روستاهای آذربایجان شرقی در شهرستان های سه گانه قرار دارد، اقتصاد و معیشت ضعیف مردم حوزه انتخابیه کلیبر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز گذرگاه مرزی خداآفرین به مناطق آزاد شده قره باغ فعال نشده است

هنوز گذرگاه مرزی خداآفرین به مناطق آزاد شده قره باغ فعال نشده است