مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 13:152021-10-21سياسي

اصلاح رویکرد مدیریتی کشور نیاز به ریل گذاری در مجلس دارد


رییس جامعه مدرسین با تأکید بر اینکه اصلاح رویکرد مدیریتی کشور نیاز به ریل گذاری در مجلس دارد، گفت: در سال های بعد از انقلاب نیاز داریم مسیر مدیریتی را بررسی کرده و نقاط قوت و ضعف آن را مشخص کنیم لذا باید به دردهای کلان کشور رسیدگی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از خانه ملت، و  محمدباقر قالیباف رییس رییس فقید جامعه مدرسین، عنوان کرد: نامه مفصلی که از جامعه مدرسین دو ماه بعد از تشکیل مجلس یازدهم ارسال شد، نامه دقیقی بود که تک تک موضوعات اصلی آن نامه از اولویت های مجلس قرار گرفت.

  وی در ادامه با اشاره به تصویب قانونی در حوزه جمعیت و خانواده، اشتغال عمومی و رفع موانع اشتغال در مجلس، عنوان کرد: در حوزه سیاست خارجی نیز قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها تصویب شد.

قالیباف در ادامه با بیان اینکه فهم مشترکی میان مجلس و نکاتی که مطرح کردید وجود دارد، کنترل رشد نقدینگی، اصلاح ساختار بودجه و بورس از موضوعات مهم مجلس دانست و عنوان کرد: اقتصاد و فرهنگ را اولویت نخست خود قرار داده و در قانونگذاری و نظارت به آن تأکید می کنیم که بر این اساس نظارت های ستادی و میدانی نمایندگان و کمیسیون های مجلس، هیأت رییسه و رییس مجلس را داریم.

  رییس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهارات خود با اشاره به اینکه اجماع برای حل مشکلات مردم بین سه قوه وجود دارد، خاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح رویکرد مدیریتی کشور نیاز به ریل گذاری در مجلس دارد

اصلاح رویکرد مدیریتی کشور نیاز به ریل گذاری در مجلس دارد