مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 13:102021-10-21سياسي

افزایش نظارت بر روز بازارها، بازارچه ها و میدان تره بار همدان


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان بر افزایش ساماندهی و نظارت بر روزبازارها، بازارچه های محلی و میدان میوه و تره بار قدیم تأکید کرد.

- ایسنا/همدان رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان بر افزایش ساماندهی و نظارت بر روزبازارها، بازارچه های محلی و میدان میوه و تره بار قدیم تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، علی اکبر نظری در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورا گفت: شهرداری بر اساس وظیفه ذاتی خود باید با توان مضاعف برای رفع مشکلات و معضلات شهری به ویژه در خصوص ساماندهی روزبازارها، بازارچه های محلی و میدان میوه و تره بار قدیم اقدام کند.

وی بیان کرد: بیشتر کاستی های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری در حوزه ساماندهی به عنوان مهمترین وظیفه آن مجموعه دیده می ‎شود که باید هر چه سریع تر برطرف شود.

نظری با بیان اینکه محیط میدان میوه و تره بار قدیم از منظر بهداشت به هیچ وجه قابل قبول نیست، افزود: با توجه به اینکه ساماندهی این مرکز بر عهده شهرداری است، باید نسبت به ورود شبکه بهداشت و درمان در این عرصه اقدام کند.

همچنین عدم رعایت نظافت از سوی غرفه داران هم مشهود بود که باید مکلف به پاکیزه نگه داشتن محوطه خود باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نظارت بر روز بازارها، بازارچه ها و میدان تره بار همدان

افزایش نظارت بر روز بازارها، بازارچه ها و میدان تره بار همدان