مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-21اقتصادي

پیش بینی ساخت 60 هزار واحد مسکن طی چهار سال در زنجان


معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی زنجان گفت: ثبت نام از متقاضیان مسکن از28 مهرماه سالجاری در اجرای قانون جهش تولید مسکن آغاز شده و10 شهر استان زنجان می توانند در سامانه ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید شاهین فر گفت: در اجرای قانون جهش تولید مسکن، وزارت راه و شهرسازی سامانه سمن مسکن به آدرس saman.

mrud.

ir را ایجاد کرده است که متقاضیان می توانند در این سامانه با درج کد ملی اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی با اشاره به اسامی شهرهایی که در این سامانه می تواند ثبت نام کنند، افزود: شهرهای زنجان، آببر، چورزق، زرین رود، سجاس، سلطانیه، صایین قلعه، گرماب، ماهنشان، هیدج جزو شهرهایی هستند که سامانه برای این شهرها فعال شده است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: برای شهرهای ابهر، خرمدره و خدابنده چون زمین دولتی نداریم فعلاً دسترسی به سامانه از طرف دفتر اقتصاد مسکن برای این شهرها باز نشده است.

شاهین فر تاکید کرد: توافقاتی برای تهیه زمین جهت اجرای این طرح با اوقاف و سایر ارگان ها ی دیگر انجام داده ایم تا بتوانیم برای این سه شهر زمین تامین کنیم تا متقاضیان مسکن این شهرها بتوانند از ظرفیت خانه دار شدن بهره مند شوند تا در روزهای آینده امکان ثبت نام برای متقاضیان این شهرها نیز فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ساخت 60 هزار واحد مسکن طی چهار سال در زنجان

پیش بینی ساخت 60 هزار واحد مسکن طی چهار سال در زنجان