مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-21اقتصادي

جزییات ممانعت از ورود کارکنان واکسن نزده به دستگاه های اجرایی


معاون نوسازی سازمان امور اداری و استخدامی کشور جزییات ممانعت از ورود کارکنان دستگاه های اجرایی به ادارات از شنبه 1 آبان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبدون تغییر بوده و از ساعت 7:30 تا 14:30 تعیین شده است.

وی با اشاره به بهبود شرایط کرونا در کشور در پی افزایش واکسیناسیون اظهار کرد: همه دستگاه های اجرای مکلف و موظف به پیگیری واکسیناسیون کارکنان خود و خانواده هایشان شده اند و این بخشنامه به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

به گفته رفیع زاده از روز شنبه بنا شده تا کارمندانی که بدون عذر موجه حتی دوز اول واکسن کرونا را تزریق نکرده اند، از ورود آنها به دستگاه های اجرایی ممانعت به عمل می آید.

وی خاطرنشان کرد: امکان دریافت کارت الکترونیکی واکسیناسیون برای همه کارکنان دستگاه های اجرایی فراهم شده است؛ آن دسته از کارمندانی که با نظر پزشک معالج نباید واکسن بزنند، از این بخشنامه مستثنی هستند و عذر آنها موجه و ورودشان بلامانع خواهد بود.

معاون سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: تقریباً در همه دستگاه های اجرایی این امکان برای دریافت واکسن از سوی همه کارکنان فراهم شده است.

کارکنانی که از دریافت واکسن کرونا سر باز بزنند، بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، تخلف اداری محسوب شده و روال اداری و حقوقی مربوطه پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ممانعت از ورود کارکنان واکسن نزده به دستگاه های اجرایی

جزییات ممانعت از ورود کارکنان واکسن نزده به دستگاه های اجرایی