مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-21پزشكي

آغاز به کار دومین کنگره ملی ارتقای سلامت کودکان در مازندران


رییس مرکز تحقیقات عفونی اطفال دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: دومین کنگره ملی دو سالانه ارتقاء سلامت کودکان در دوران پاندمی کووید-19 در تاریخ 28 مهر 1400 به صورت مجازی آغاز به کار کرد.

- ایسنا/مازندران رییس مرکز تحقیقات عفونی اطفال دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: دومین کنگره ملی دو سالانه ارتقاء سلامت کودکان در دوران پاندمی کووید-19 در تاریخ 28 مهر 1400 به صورت مجازی آغاز به کار کرد.

محمدصادق رضایی با بیان اینکه این کنگره سه روزه با هدف اعتلای علمی سلامت کودکان ایران به همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران و با همکاری مرکز تحقیقات عفونی اطفال و گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شده است، اظهار کرد: سلامت جسم و روان کودکان می تواند فردای هر کشوری را تضمین کند.

وی با اشاره به اینکه در راستای ارتقای سلامت کودکان توجه به خودمراقبتی، بهداشت روان، سیاست گذاری سلامت در دوران پاندمی کووید-19 و مروری بر تازه های طب اطفال، چالش های سلامت کودکان در دوران کووید-19 و چگونگی برخورد با این چالش ها و نیز توجه به مراقبت های لازم در هزار روز اول زندگی اهمیت دارد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این کنگره آن است تا با همکاری اساتید و صاحب نظران حیطه های مرتبط، بحث وتبادل نظر و مرور تحقیقات انجام شده در این زمینه جهت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار دومین کنگره ملی ارتقای سلامت کودکان در مازندران

آغاز به کار دومین کنگره ملی ارتقای سلامت کودکان در مازندران