مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-21اجتماعي

خروج سامانه بارشی امشب از آسمان مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه امروز علاوه بر کاهش دما بارش ها کمابیش در آسمان مازندران ادامه دارد، گفت: امشب از ناپایداری و ابرناکی آسمان مازندران کاسته می شود.

- احمد اسدی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از بامداد روز چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی و هشدار هواشناسی از سمت غرب استان، شاهد بارندگی، وزش باد برخی مناطق شدید و موقتی و کاهش محسوس دما بودیم وه به تدریج مناطق مرکزی و شرقی استان گسترش پیدا کرد.

وی افزود: بیشترین بارش طی این مدت از وزرامحله محمودآباد 125، رامسر 111، نوشهر 100، گلوگاه 73، بابلسر 72، بورخانی سوادکوه 70، ایزدشهر 69، آمل 58، اسکندرکلای قائمشهر 65 و ساری 42 میلی متر بوده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه امروز علاوه بر کاهش دما بارش ها کمابیش در آسمان مازندران ادامه دارد، اضافه کرد: امشب از ناپایداری و ابرناکی آسمان مازندران کاسته می شود.

اسدی یادآور شد: عصر شنبه تا روز یک شنبه شاهد افزایش ابر و رگبار پراکنده در آسمان مازندران هستیم .

وی با اعلام اینکه از یک شنبه شب تا ظهر دوشنبه جو پایداری در آسمان مازندران حاکم می شود، تصریح کرد: از بعدازظهر دوشنبه هفته آینده مجددا با شکل گیری جریانات شمالی علاوه بر افزایش ابر از سمت غرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج سامانه بارشی امشب از آسمان مازندران

خروج سامانه بارشی امشب از آسمان مازندران